גלנט: "לא נאפשר לאיראנים ולחיזבאללה לפגוע בנו"

קובי פינקלר No Comments on גלנט: "לא נאפשר לאיראנים ולחיזבאללה לפגוע בנו"

שר הביטחון גלנט בביקור בחטמ״ר עציון: ״אנחנו לא נאפשר לאיראנים ולחיזבאללה לפגוע בנו. לא אפשרנו את זה בעבר, אנחנו לא מאפשרים את זה בהווה ולא נאפשר את זה בעתיד"

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון, יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר סיור בחטיבת עציון, יחד עם מפקד אוגדת איו״ש תת-אלוף אבי בלוט, רמ״ט פיקוד מרכז תת-אלוף רועי שטרית, מפקד חטיבת עציון אלוף-משנה איתי מטק ומפקד גדוד ״שקד״ סגן-אלוף עומרי משיח.

השר גלנט שמע את עיקרי התחקיר הראשוני על פיגוע הדריסה שארע אמש בגזרה וקיבל סקירה מבצעית על מאמצי צה״ל בימי הרמאדן ולקראת חגי ניסן. לאחר מכן, שר הביטחון הגיע לבסיס החטיבה וערך הרמת כוסית עם חיילי וחיילות גדוד ״שקד״ של חטיבת גבעתי.

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

אריאל חרמוני, משרד הביטחון.

גלנט אמר: "שמח לראות את המוטיבציה הגבוהה אצל כל חיילי וחיילות הגדוד. המשימה שאתם מבצעים בהגנה על מדינת ישראל ברורה – אתם צריכים להיות חדים כסכין כנגד הטרור, ולפגוע במי שרוצה לפגוע בכם.

"לאחר תחקיר ראשוני על פיגוע הדריסה שארע אמש, אני מבין שהפעולות שנקטו הלוחמים לפני הפיגוע מנעו פגיעה קשה יותר בחייהם. אני מקווה שהם יחלימו במהרה ויחזרו לאיתנם״.

״אנחנו נמצאים במתח בכל הגזרות. האיראנים שולחים את זרועותיהם ליהודה ושומרון ולעזה, ומנסים להתבסס בסוריה ובגבול הלבנון. אנחנו לא נאפשר לאיראנים ולחיזבאללה לפגוע בנו. לא אפשרנו את זה בעבר, אנחנו לא מאפשרים את זה בהווה ולא נאפשר את זה בעתיד. אנחנו נדחק אותם מסוריה למקום בו הם צריכים להיות, וזה באיראן".

״לכל גדוד ולכל חטיבה הפועלת ברחבי הארץ יש תפקיד חשוב. אתם תעודת הביטוח המאפשרת למשפחות של כולנו לשבת יחד סביב הסדר. מאחל לכם ולמשפחותיכם חג שמח והרבה בהצלחה, שמרו על עצמכם״.



0 תגובות